Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. július 6-tól Magyarország Szabadkai Főkonzulátusán az alábbi ügytípusokban lehetséges az időpontfoglalás:

  • Útlevél
  • Elektronikus személyazonosító igazolvány
  • Ügyfélkapu
  • Hazai anyakönyvezés
  • FÉTÁM
  • Hitelesítés
  • Vízum
  • Elkészült útlevelek és elektronikus személyazonosító igazolványok átvétele
  • Egyszerűsített honosítás

Időpontfoglalás ÜGYTÍPUSONKÉNT kizárólag az alábbi telefonszámokon lehetséges hétfőtől csütörtökig 8:00-16:30 között, pénteken 8:00-14:00 között:

Útlevélkérelem, vízum: +381 24 626 320

Elektronikus személyazonosító igazolvány: +381 24 626 321

Ügyfélkapu, hitelesítés, hazai anyakönyvezés, FÉTÁM: +381 24 626 355

Elkészült útlevél és elektronikus személyazonosító igazolvány átvétele: +381 24 626 312

Egyszerűsített honosítás: +381 24 626 357

Kérjük az időpontfoglaláskor figyelmesen hallgassák végig, amit kollégánk előzetesen jelez kedves ügyfeleink számára! A fokozott biztonsági intézkedések miatt, és ahhoz, hogy az ügyfelek minél kevesebb időt töltsenek a személyes ügyintézéssel, kollégáink előzetesen több dokumentum megküldését fogják kérni. Ezen információkat a honlapunkon is megtalálják.

Kérjük minden esetben érkezzenek a megadott időpontra, a fokozott biztonsági intézkedések miatt késés esetén új időpont foglalása szükséges!

Kérjük vegyék figyelembe, hogy a konzuli helyiségbe történő belépés kizárólag maszkban lehetséges! Az ügyfelek belépéskor kötelesek magukat alávetni érintésmentes lázmérésnek, és csak 37,5 C testhőmérséklet alatt léphetnek be a Főkonzulátus területére.