Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. július 6-tól Magyarország Szabadkai Főkonzulátusán az alábbi ügytípusokban lehetséges az időpontfoglalás:
- Útlevél
- Elektronikus személyazonosító igazolvány
- Ügyfélkapu
- Hazai anyakönyvezés
- FÉTÁM
- Hitelesítés
- Vízum
- Elkészült útlevelek és elektronikus személyazonosító igazolványok átvétele
- Egyszerűsített honosítás
Időpontfoglalás ÜGYTÍPUSONKÉNT kizárólag az alábbi telefonszámokon lehetséges hétfőtől csütörtökig 8:00-16:30 között, pénteken 8:00-14:00 között:
Útlevélkérelem, vízum: +381 24 626 320
Elektronikus személyazonosító igazolvány: +381 24 626 321
Ügyfélkapu, hitelesítés, hazai anyakönyvezés, FÉTÁM: +381 24 626 355
Elkészült útlevél és elektronikus személyazonosító igazolvány átvétele: +381 24 626 312
Egyszerűsített honosítás: +381 24 626 357
Kérjük az időpontfoglaláskor figyelmesen hallgassák végig, amit kollégánk előzetesen jelez kedves ügyfeleink számára! A fokozott biztonsági intézkedések miatt, és ahhoz, hogy az ügyfelek minél kevesebb időt töltsenek a személyes ügyintézéssel, kollégáink előzetesen több dokumentum megküldését fogják kérni. Ezen információkat a honlapunkon is megtalálják.
Kérjük minden esetben érkezzenek a megadott időpontra, a fokozott biztonsági intézkedések miatt késés esetén új időpont foglalása szükséges!
Kérjük vegyék figyelembe, hogy a konzuli helyiségbe történő belépés kizárólag maszkban lehetséges! Az ügyfelek belépéskor kötelesek magukat alávetni érintésmentes lázmérésnek, és csak 37,5 C testhőmérséklet alatt léphetnek be a Főkonzulátus területére.